fredag den 16. august 2013

Whitney's sweet 16 - scavenger hunt & bonfire

Jeg har haft den fedeste aften!! Whitney havde jo ventet med at holde sin sweet 16, sådan så jeg også kunne komme med! :-) 
Før alle kom, gav jeg hende mine gaver fra EUROPA (som jo er helt vildt!!) :-) Hun fik en Lukas Graham CD og en læder taske fra Firenze. Da de første gæster kom, gik vi i gang med at lave hotdogs og "smores", som er skumfiduser med chokolade og graham crackers! YUM. 
Da resten kom , var det tid til "scavenger hunt". Vi delte os i 2 grupper, og så fik vi en liste med alle mulige sjove ting, som vi skulle gøre!! Ex. Get a stranger to serenade you! (se billede længere nede!!) Ex. Get a picture of all team members in a boat! Ex. Get a stranger to give yoy his/her cell phone number"......
Vi mødte en gruppe drenge fra Rockhurst (den katolske drengeskole ved siden af). Og vi fik dem til at synge for os på film! Det var simpelthen så sjovt! Og de hjalp os med alle mulige punkter på vores liste! OG så ville de lære lidt dansk! (hvilket jeg også fik på VIDEO!) Jeg fik dem til at sige: "Jeg har tisset i bukserne!" Muhahaha!! :-D 
Vi har virkelig haft den sjoveste aften!! Tidligere i dag i skolen fik jeg hjemve, fordi der er mange tidspunkter hvor jeg føler mig ensom (mellem timer og i fritimer), idet jeg ikke har særlig mange venner endnu. Og det er som om at hver gang, jeg ikke sådan har noget at lave, at det er der, jeg får hjemve. Så en aften som i dag var fantastisk, fordi der er slet ikke tid til at tænke på andet, end hvor sjovt man har det!! 
Og i morgen er der AFS camp med de andre udvekslingsstudenter i området, så det glæder jeg mig meget til, selvom vi skal hjemmefra kl 7.30 i morgen tidlig! Og lige nu er klokken næsten 01.00 om natten, og Shay, Molly og Carolyn bliver til sleepover. :-) Whatever!! :-D <3
Jeg har dog tonsvis af lektier til på mandag (inkl. en roman!!)! Det er noget sværere end normalt! Jeg skal selvfølgelig lige ind i det, men i ex. anatomy, hvor jeg normalt har godt styr på det hele, og nu kender jeg bare ingen af de ord, de bruger. Og det samme i matematik! PS. Jeg har simpelthen de største tekstbøger i alle mine fag! Min historiebog er på vidst på 1200 sider!!!! CRAZY!!! Jeg er dog stadig forelsket i Drawing og Photography!!
Så lige nu har jeg det bare SÅ godt!!! Jeg glæder mig til i morgen!!
– M

Hotdogs og skumfiduser i haven

Tillykke!!

Min første "smore"

Molly, Whitney og Shay! <3

Colleen, Whitney, mig, Molly, Shay

Vi mødte dem i "Town Center", og de hjalp os med listen til "Scavenger hunt"

Opgave: "Picture with a mascot"

Opgave: "I can't believe we all fit in here - photo"!

Opgave: "Entire team sitting inside a boat"

Opgave: "Buy a soda, and let every team member drink from it"

Molly, Whitney, Shay, mig

Opgave: "Teammember dressed up in the funniest get up"

PHOTOBOMB

Vi fik dem seriøst til at synge for os på VIDEO!!

Vi spiste Maggie's is! Hun har sin egen is i vores fryser, hvor der står: "Maggie's! Don't touch Steve!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar