onsdag den 28. august 2013

Drawing

Vi har efterhånden tegnet en del i min drawing class. Jeg kan virkelig mærke, den forskel det gør at tegne hver dag! Til i dag havde vi en aflevering. Vi skulle tegne en baseball handske eller lignende, det skulle tage 2 timer, vi måtte ikke lave andet end linjer, og ingen viskelæder! Men det gik åbenbart godt, for min lærer hang min tegning op på vægen i lokalet, som den bedste tegning i hele klassen! Det er ret stort at blive foreviget på vægen! Jeg blev vildt glad! Vores næste aflevering er på onsdag, vi har nemlig 1 til hver uge. Der skal jeg tegne 5-6 forskellige sko ved siden af hinanden. J
– M
Art room

Der var SÅ MANGE DETALJER!!

Færdige tegning

Der hænger den jo!

Og igen... :-D

Til hvis i ikke kunne se den før :-D haha

Det var vores tegning fra 1. dag i klassen

Tegning nr. 2 (skulle tegne vores egen hånd)


Tegning nr. 3 (skulle tegne vores egen sko)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar