tirsdag den 20. august 2013

2 gode dage!

Hey alle sammen,
Dette bliver meget kort, men jeg ville bare lige sige/skrive, at jeg har haft 2 virkelig gode dage i skolen (her oven på mi hjemve)! Jeg begynder nu at kunne huske en del af pigernes navne, og der er godt gang i den i timerne - masser af lektier! Jeg har helt vildt meget på programmet hver dag, og de næste 4 weekender er fuldt booket op! På fredag er der en kæmpe skolefest med 1000-2000 elever fra flere forskellige skoler. Jeg skal være sammen med nogle piger, før vi tager derover, og så holder vi sleepover bagefter! På lørdag skal vi ud og finde homecoming kjole!! Og så hjem til Maggie om aften!! Og der går faktisk super godt med at få løbet! :-) Jeg er endelig ved at blive lidt vandt til bakkerne og varmen, som i denne uge er oppe på omkring 33°c!!
PS. Tusind tak til alle jer, som læser min blog! Det betyder virkelig meget for mig, at folk læser den, og følger med i mit liv herovre! Skriv endelig med en lille update om jeres liv en gang i mellem! :-) 
Store knus,
– M
Vi går konstant fra den ene bygning til den anden!

Kan i forstå, hvor svært det er at lære navne, når alle går i samme tøj!!?

De her bøger er latterlig store!!

AD AD AD!! Historie bog på 1400 sider!!

4 bøger og 1 mappe = højden af 1/2 liter vand!!

På vej i skole i morges! Sikke jeg slæbte!

Det her var Allison's og mit Anatomy project! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar