søndag den 18. august 2013

AFS camp

Så er jeg hjemme fra en vildt fed 1-dags camp med de andre fra AFS i Kansas City området. Vi var et par af halvtres fra alle mulige lande rundt omkring i verden. Det var virkelig dejligt at se mine danske venner Birka, Frederik og Mikkel igen. Jeg har nemlig rejst hele vejen fra København sammen med dem. :-) Og skønt at se mine søde venner Luca (fra Ungarn) og Vilde (fra Norge). Jeg bor vildt tæt på dem begge, så jeg skal nok snart være sammen med dem på et tidspunkt, og de er også begge inviteret til min sweet-16 i september. :-D
På campen fik en masse information og gode råd ... Det var den kedelige del. Men ud over det, havde vi det bare så sjovt! Det er så fedt at man får venner fra hele verden!
AFS udleverede en AFS T-shirt til alle. Og så begyndte alle så at skrive på hinandens trøjer. Jeg har stort set en lille besked fra alle på min T-shirt (Norge, Ungarn, Danmark, Tyskland, Schweiz, Thailand, Japan, Rusland.....), hvor der står noget på deres eget sprog efterfulgt at deres fuldenavn og land. Den er så fed med alle de forskellige sprog! Det er virkelig et minde, som jeg vil passe godt på! Jeg elsker udvekslingsstudenter!
Da alle vores familier kom om aftenen, var der familiemiddag. :-) Og hele resten af aftenen, kom jeg til flere gange at svare min familie på dansk, fordi jeg havde snakket dansk med mine danske venner hele dagen! Ligesom jeg flere gange var kommet til at tale engelsk til mine danske venner! Det hele var meget forvirrende - men alligevel virkelig sjovt!
Senere på aftenen omkring kl 21, skypede jeg far. Han var selvfølgelig vågen i Danmark, selvom klokken var 4 om morgenen. Men vi skypede en hel time! Det var så dejligt at skype med kun ham, vi havde det super sjovt! Jeg savner min far (dadio) så meget! Hvor jeg dog elsker den skøre mand!
– M

Dannebrog <3

Alle skrev deres navn ved deres eget flag

Mikkel, Birka og Frederik :-D
Norge, Japan, Danmark og Schweiz

Gruppe-halløj

Luca (Ungarn) og mig :-D <3

Skrive, skrive, skrive :-) - på dansk selvfølgelig



Awwwww!!!

Groupshot!

Luca (Ungarn) og Vilde (Norge) - de sødeste sødeste tøser

Elsker den! 

Introducerede the Klumps




Ingen kommentarer:

Send en kommentar