onsdag den 14. august 2013

Orientation på STA

I dag skulle vi til orientation på skolen. Idet Whitney stod for noget på skolen med the freshmans, kom jeg også med til det (3 timer), så jeg kunne få alt basisviden om skolen sammen med the freshmen. Den for juniors (dvs. os) var lidt senere. 
Hele dagen introducerede Whitney mig til ALLE! "Hey you guys, meet my new exchange student. Her name is Michelle - she's from Denmark!" sagde hun til alle. Det var så fedt, for alle var så "exited", som de sagde, for at møde mig. Jeg er virkelig glad for, at jeg er den eneste udvekslingsstudent på skolen. Så er jeg ikke bare én blandt mange. 
Vi fik en rundvisning på skolen samt fik uddelt vores computere. Alle på skolen får en computer, som bruges til alt! Bøgerne er derpå (man kan dog få dem som rigtige bøger også), skemaændringer, beskeder til/fra lærere, lektier, afleveringer, osv. Det er faktisk ret fedt! Og det bedste er at jeg ikke skal betale for den, det gør skolen, idet jeg er udvekslingsstudent! :-)
Hver dag skal vi 3 gange - morgen, frokost, eftermiddag - tjekke ind i advisory. Jeg er i den samme som Whitney. W siger at det bliver ens familie på ST. Teresa's, idet der er advisory parties, competition osv. 
Jeg er virkelig spændt på i morgen! Den eneste nitte er bare, at vi skal køre hjemmefra kl. 07.00! Og ja så selvfølgelig lidt, at vi skal have uniform på - samt lukkede sko. Der skal nok komme billeder ud! :-D
Tidligere i dag kom Emily (største værtssøster på 20 år) samt hendes kæreste Will. De bor i St. Louis, Missouri, hvor de læser på universitetet. De er her de næste par dage. De er så søde! Og Emily er enormt sjov - skøn!
PS. Der står på skolens hjemmeside, at vi har en test i en roman (The Catcher in the Rye) i morgen (1. dag). Jeg har ikke læst bogen, idet jeg kun lige har fået den. Tror ik' i lige jeg var lettet over at høre, at testen er rykket til mandag!! :-D
– M

Her skal der tages billeder med uniform! :-)

1 af de 4 bygninger, som skolen består af

Jeg elsker, at der er så mange træer over det hele!

1 dag til vi skal i uniform!

Det her er nogle af pigerne fra mit advisory

Et normalt klasselokale

Biblioteket

HAHA... Her skal jeg være i Digital Photography!

The CHAPEL!! 

Junior pigerne
Jubiiii ... Mit helt eget amerikanske skole skab!!

St. Teresa's Adademy!

Whitney og hendes ven Madeline

Whitney og søde piger

Skulle til at købe den, men jeg fik den gratis!

Glade glade mig :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar