lørdag den 24. august 2013

Blue & White

Vi havde simpelthen den sjoveste aften i går!! Hvert år er der en kæmpe fest, som hedder "Blue & White", hvor pige- og drengeskolerne slår sig sammen på Rockhurst Highschool. Vi startede med at være en del piger, som tog hjem til Catherines hus, for at gøre os klar samt spise aftensmad. Vi fik taget så mange billeder!! 
Da vi efter lang tid var færdige med det, tog vi afsted mod Rockhurst. Vi var ret tidlige på den, så vi så lige et par minutter af the football game - dvs. den 1. American football game jeg har set! Så kan det krydses af listen også. :-)
Det tog os omkring 45 minutter at blive lukket ind! Jeg tror, at der var omkring 1000 highschool elever den aften. Altså det så vildt ud udefra med alle de mennesker, men det var ingenting i forhold til indenfor! Aldrig i mit liv, har jeg set så mange unge på så lidt plads! Vi var så enormt tætte derinde, at man dårlig nok kunne bevæge sig. Så da man dansede, var det halvt med vilje og halvt fordi andre dansede ved siden af en! :-D
Men hvor var det dog sjovt - en kæmpe oplevelse! Og så mødte jeg jo en masse mennesker, som jeg blev introduceret til. Alle pigerne, jeg kom med, var så søde, og de holdt hele tiden øje med, at jeg ikke blev væk fra dem ( dem, der rigtig kender mig derhjemme, sidder nok og nikker med at genkendende smil!)
Festen var jo på en skole, så den var færdig kl. 23. Så bagefter tog vi tilbage hjem til Catherine, hvor vi havde sleepover - jeg mener, at vi var 7, som blev og sov. Vi hyggede og grinte til kl. 2-3 stykker om natten, så jeg var så træt, også fordi jeg var stået op kl 6:30 den morgen!!
Så her til formiddag tog Andrea, Whitney og jeg ud for at købe homecoming dress til mig!! Jeg fik købt min kjole - på bedste amerikansk vis med masser af palietter :-D Men den er super flot! Glæder mig så meget til homecoming (Teresian) her i oktober! 
– M

Shay

Marley, Molly, Whitney, Shay

Molly

Marley

Catherine

Lad os bare sige, at der var rift om spejlene!

Her kom de sidste piger med i baggrunden 
(de var nemlig ikke færdige med spejlet før!) :-D

Så fik jeg set en kamp for 1. gang

Marley

Der var endnu flere inde ved midten!! :-)

Molly og Kensey til lidt natmad

Altid godt med lidt kold pizza efter midnat

Spejlet var ikke det eneste, der var rift om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar