fredag den 1. november 2013

Halloween Party

HAPPY HALLOWEEN EVERYBODY!! 
Halloween er set helt store herovre i USA!! Jeg var blevet inviteret til et lille Halloween party hjemme hos min veninde Luca (fra Ungarn) og hendes værtssøster Lizzy. Jeg havde en skøn aften!! Luca og jeg fik delt slik ud til børnene, som kom til hendes hus - hvor var de altså søde!! :-D Da gæsterne kom, tog vi ud for at trick-or-treate! Vi gjorde det bare ved 1 hus, for at have prøvet det, men det var super sjovt!! Og hende, som boede der, tog endda et billede af os alle sammen foran sit hus!! 
Luca's værtsforældre havde pyntet vildt flot op, og de havde tonsvis af græskar uden for deres hus! Vi sad udenfor med tæpper og lavede hotdogs og smores over bålet! (smores = skumfiduser + "grahamkiks" (meget bedre end "Mariekiks") + "Hersley's" chokolade (meget bedre end "pålægschokolade"). Nede i Luca's kælder så vi en gammel (fra 1981) halloween film: "American Werewolf in London"! Haha... 80'er filmenes effekter er bare så urealistiske!
Jeg havde en helt fantastisk Halloween!! Her i aften skal jeg til den sidste football game på Rockhurst Highschool (drengeskolen) i sæsonen. Så der kommer jeg forhåbentlig til at se nogle af mine St. Teresa's veninder!! :-D Hvordan skal jeg nogensinde kunne tage hjem? Jeg har altid travlt herovre, jeg laver noget hver dag og hver weekend, møder nye mennesker, har helt vildt mange venner og veninder... Jeg oplever så meget hele tiden, at jeg nogle gange selv bliver lidt rundforvirret! Men jeg elsker det!!!
– M


Mig, Luca (Ungarn), Lizzye (hendes værtssøster), Ben (deres ven)

Luca

Vi gør os klar!


AFS!!

Første og eneste hus vi var ved!

BONFIRE!

HYGGE

Et hus på vejen fra forleden dag!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar