søndag den 10. november 2013

WW1 museum & AFS venner

I går var en helt fantastisk dag!! Der var arrangeret en tur til ”World War 1 Museum” for AFS, så det tog min værtsmor, Miriam (yngste værtssøs) og jeg til. Vi kørte sammen med Palm, Leonardo og Luca!
I museet var der en ”(A)merican (F)ield (S)ervice” ambulance – AFS startede jo som en ambulance service, før det blev en udvekslingsorganisation! Så det var lidt sjovt! Luca, Leo og jeg gik sammen hele dagen, og vi fik taget uendelig mange billeder!! Vi forsvandt endda fra gruppen et par gange og vi kunne ikke lige finde dem, idet de var kommet så langt foran os. Ups :-)
Efter museet spiste vi på en diner – Winsteadt! Vi delte alle 5 en ”Skyscarper”, som er en kæmpe enorm is. Der kom 5 tjenere ind med den sammen med sang og instrumenter!! ”A skyscarper is coming your way… la-la-la”.!! :-D Det var en oplevelse! Vi havde også en minikrig ved bordet, da vi besluttede os for at puste små papirkugler på hinanden med vores sugerør! Det var så barnligt, men så sjovt!
Vi grinte faktisk langt det meste af den dag, og alle gjorde hele tiden grin med hinanden! I bilen var Leo ved at falde i søvn, så Luca og jeg ville prøve at tegne med læbestift på ham. Men han tog læbestiften, og tog den på for sjov! Se billederne nedenunder som bevis!! :-)
Efter en meget lang køretur med sjov og ballade, hvor vi skulle køre nogle hjem osv., så vi Monsters Inc. og Harry Potter hjemme hos mig nede i kælderen! :-) I kælderen har vi jo biografstole og en stor projektør! Det var ligesom at være i biografen, så vi blev helt trætte!
Jeg havde planer om at tage hen til min gamle skole, og se musicallen, som jeg havde været stage manager for, og jeg endte med at invitere Luca og Leo med. Det var dog lidt ærgerligt, at jeg samme aften blev inviteret af mine nye Barstow venner til en filmaften, men det må blive en anden gang!
Jeg fik set en del af mine gamle venner, men det var dejligt at have Leo og Luca med, for det var lidt underligt at være tilbage. Selvom jeg kun var på skolen i 2 måneder, føltes det som meget længere.
Efter en skøn dag, kørte vi Leo hjem, og så blev Luca og sov hjemme hos mig! Jeg elsker mine AFS venner og veninder!!!!
– M
Leo fra Italien erklærer krig mod Luca fra Ungarn

Miriam (værtssøs), Mom, Luca, mig

Leo & Luca


Den gamle AFS ambulance







Udsigt udover Kansas City








Urinetown the musical



Ingen kommentarer:

Send en kommentar