lørdag den 2. november 2013

Denise's Surprise Party

En af mine bedste udvekslingsveninder er Denise fra Tyskland. For et par weekender siden fyldte hun 17 år, så hendes værtsfamilie planlagde et surpriseparty for hende her i aftes.
Hun blev så glad, da vi hoppede frem og råbte ”SURPRISE”– jeg tror faktisk at glædeståre pressede på! :-) Der var en hel del af hendes nye venner fra hendes skole; Bishop Miege High School, og så var der os 4 udvekslingsstudenter – Luca, Lukas og JC. Luca og jeg havde lavet en bucketlist til hende, og hun blev så glad for den! En af tingene, som står på den, er at hun skal forlade huset i pyjamas! Luca og jeg lovede, at vi ville hjælpe med det punkt på listen, så det skal nok blive sjovt! :-)
Det var en skøn aften med film, bordtennis, lækker mad, minibio, hyggesnak, og meget mere! Denise blev så glad over at se, hvor mange personer hun har, som holder af hende – det kom helt bag på hende, og det var så sødt at se!! <3
– M

Hun blev virkelig overrasket!


Maden blev kørt op i glaselevatoren i køkkenet!

American style ... super size!

Luca (Ungarn), Denise (Tyskland), mig

Tøsebillede!!

MØS MØS




Ingen kommentarer:

Send en kommentar