tirsdag den 12. november 2013

Go Barstow Soccer Boys

Jeg ved ikke, om jeg har fortalt det endnu, men min skole er så lille med kun 230 elever, at de ikke engang har et American Football team! Så deres store sportsgrene er soccer (fodbold) og basketball! Basketball er ikke begyndt endnu, og soccer er nu slut. Her til aften var der sections-finals, som var ... lad os bare sige ret stort! Det var kampen før state-finals! 
Vi var omkring 20, som kom for at heppe på vores Barstow Knights (vores maskot er en ridder (=knight)). Det var over en hel time væk, hvilket var ret øv! Men vi kørte i en amerikansk skolebus!! Så nu kan det krydses af min liste!! 
På trods af at det var helt utrolig koldt af sidde udenfor 2-3 timer i –2°, så var det det hele værd!! Jeg havde det super hyggeligt med mine nye venner! Og så fik jeg endda en ny, som ikke går på skolen! Så det var en skøn aften!! Vi tabte desværre kampen, men der var 2 gange forlænget spilletid, og det var ikke før målet i nr. 2, at vi tabte 2–1! Så det var ret surt! Vi havde så ondt af drengene, for de sad bare midt på græsplænen, men hængene hoveder! :-( De er dog stadig district-champions! :-D
Jeg glæder mig rigtig meget til at basketball sæsonen begynder, det skal nok blive sjovt!
– M

Amerikansk skolebus!! Første gang!

GO KNIGHTS

Mig og Ramelle (ny sød pige jeg mødte)

Mig, Ramelle og Izzy (fantastisk og sjov ny ven på Barstow)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar