søndag den 24. november 2013

Sushi og Les Misérables musical

I går var en rigtig god dag. Jeg stod op og tog hen i fitnesscenteret i the country club, og så videre til min dejlige veninde - Luca. Min værts storesøster Emi hentede mig, og så tog vi hjem for at gøre os klar til en aften i teateret. Vi spiste først lækker sushi, og så tog vi videre til The Jewish Community Center, for at se musicallen Les Misérables. Musicallen varede hele 3 timer, så den var meget lang. Men den var helt fantastisk. Jeg bliver meget kulturel herovre. Indtil videre har jeg været til 2 rigtige musicals, 1 skoleteater, og 1 skolemusical. Derudover har jeg besøgt en masse museer og 2 art fairs.
Jeg glæder mig rigtig meget til på tirsdag hvor vi kører til St. Louis, en stor by i nabostaten Missouri. Vi skal besøge en stor del af mom's side af familien indtil på søndag. På torsdag er det thanksgiving! Og fredag er det black friday - den helt store shoppedag, hvor alt er nedsat. Og hele ugen er det Hanukkah! 
– M







Ingen kommentarer:

Send en kommentar