onsdag den 30. oktober 2013

Barstow - Halloween

I dag måtte vi have kostume på i skole (dagen før halloween)! Det var under halvdelen, som havde kostume på, men det var stadig sjovt med alle de forskellige kostumer - jeg var et fugleskræmsel. På fredag har jeg fri fra skole, så jeg skal til et halloween party torsdag aften hos en af mine gode veninder.
Jeg bliver mere og mere glad for skolen hver dag, og jeg er begyndt at få venner her og der. Jeg er faktisk virkelig glad for at skolen er så lille, for det gør, at det er så meget lettere at få venner, lære navne, finde rundt, passe ind..... :-D Men hold da op hvor jeg har mange lektier for hver dag! Og der er en test hver eller hver anden dag!! Jeg må nok hellere tilbage til lektierne! :-D
– M

En af gangene


MUMS! Spagetti


Mig og Melisa

Superhelte!

Janie :-D

CLARA!! :-D


Leo (udv. student far Italien)

Caity :-D

Jainie og Leo

EMMA!! :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar