søndag den 6. april 2014

Surprise fødselsdagsfester, Luca, Track, Assassins...

Ihh altså, nu er der igen gået lang tid siden, jeg sidst skrev på bloggen! Mit amerikanske liv er så travlt, at jeg næsten ikke engang selv kan tro det! Hver dag, siden jeg kom tilbage fra spring break, har jeg været til track practice (atletik træning) efter skole. Fredag mødtes jeg med min AFS kontaktperson Karen, for derefter at shoppe fødselsdagsgaver og lidt til mig selv, og så til min japanske veninde; Emily’s surprise fødselsdagsfest!
Lørdag var virkelig travl! Jeg lavede lektier, løb en tur, og fik klaret 3 x vasketøj, før jeg tog ud til frokost med min veninde Janie. Derefter til Oak Park Mall for at hjælpe med at finde en prom kjole til min veninde Rachel. Og derfra direkte til min thai veninde; Palm’s 18 års surprise fødselsdag!
På Becca’s skole (min 17 årige værtssøster) er der en leg for the seniors. Den hedder ”assassins”, og alle trækker et navn på den person, de skal skyde med en vandpistol. Så alle har en, de skal dræbe, og en som de bliver dræbt af. De går alle virkelig meget op i det, og Becca er blevet jagtet i hendes bil et par gange! Så til Palm’s fødselsdag var vi på en restaurant, og Becca’s offer kom tilfældigvis ind af døren. Hun så ham, tog stille sin vandpistol op (som hun har med alle steder! Selv ud til postkassen derhjemme!) og så spurtede hun mod ham og skød ham! Det var virkelig sjovt!
I dag (søndag) har jeg været sammen med Luca hele dagen! Hvor har jeg dog savnet hende! Hun er det sødeste og gladeste menneske jeg kender!! Og det bedste er, at hendes dejlige humør altid smitter af! Vi har det altid så sjovt sammen!

– M

PS. undskyld alle de dårlige billeder, de er alle tager med min iphone! Det er ikke let at tage et selfie med et kæmpe kamera. :-)


Becca med sit våben!

Gave fra Luca

Ny Track uniform

Mit locker på skolen.... Track & International Club

Ny kjole

Palm <3

Tillykke med de 18 år Emily

Tillykke med de 18 år Emily

Rachel :-)

Palm igen

Luca <3 <3


Fjollebillede


Ingen kommentarer:

Send en kommentar