søndag den 27. april 2014

Pembroke Prom med Fabrizio

Kan slet ikke beskrive hvor fantastisk en aften, det var til prom i går aftes!
Min veninde Emily, fra min skole, og jeg gjorde os klar hjemme hos hende, og hun havde en personlig makeup artist, så jeg fik mig lige en lille Hollywood Look! :-D Fabrizio og hans værtsbror Seun hentede mig, og vi tog derefter til The Nelson Atkins Museum, for at tage billeder. Vi fik danset en hel del til prom, til både de hurtige og langsomme sange. Man kunne også komme op på tagtoppen, hvor der var udsigt udover Kansas City! Og så var der selvfølgelig en photobooth, som jeg jo elsker! Jeg fik talt med en masse søde mennesker fra Pembroke, men for det meste kun med Fabrizio.
Der var et afterparty, og det var helt ligesom på filmene! Need I say more?
Vi var ikke til afterpartyet i mere end et par timer, før vi tog hjem til Emily og havde et sleepover. Det var helt utrolig aften, som jeg aldrig vil glemme.
– M

Brooke, Seun (hans værtsbror), Fabrizio, mig

Fabrizio (min date)

Pembroke piger






Emily <3

Oppe på taget






Ingen kommentarer:

Send en kommentar