tirsdag den 22. april 2014

Inviteret til prom

I søndags blev jeg spurgt til prom af Fabrizio, som er min AFS ven fra Italien.
Han ringede og sagde, at jeg skulle gå udenfor. Så sms'ede han at jeg skulle følge æggene. Han havde spredt påskeæg rundt i indkørslen hen til bag garagen, hvor han stod med et stort skilt og så spurgte han: Will you go to prom with me?
Det var så sødt! På bedste amerikanske vis, så nu kan det krydses af min bucketlist!! Prom er på lørdag, og jeg glæder mig rigtig meget! Han går på Pembroke, som er den skole, jeg besøgte i en uge i starten af året! Så udover at jeg mødte en del fra "Pembroke short stay", så kender jeg jo også Luca på skolen, og så er der et par piger på min egen skole, som også er blevet inviteret. :-)
– M

Fabrizio og mig




Ingen kommentarer:

Send en kommentar