torsdag den 10. april 2014

1. atletik stævne

I tirsdags var jeg til et track meet (atletik stævne), hvor vi tog fra skole kl. 13.30. Vi tog skolebussen dertil, og det var virkelig sjovt! Jeg er ikke godkendt til at løbe endnu, idet der er en masse high school sports regler, som siger, at man ikke må, konkurrere til sportsstævner for en anden skole, hvis man lige er flyttet skole. Det er meget underligt. Men det gør mig ikke rigtig noget, for som det er lige nu, så er jeg med på holdet, og jeg træner med dem hver dag, men til stævnerne, er jeg ”team manager”. Så jeg holder styr på tider, pladser, hvornår hvem skal hvad, hvor ting er, hjælper til, osv. Jeg er glad for den løsning, og det samme er min træner, som har brug for en ekstra hånd!
Det var et meget langt stævne, og vi var ikke hjemme på skolen før kl. 21.30! Jeg gik i seng kl. 00.30, da jeg endelig var færdig med min historie fremlæggelse samt at læse til min kemi prøve! Jeg var en zombie dagen efter (i går). Da jeg kom hjem fra normal træning den dag, sad og skulle læse til historie test, men jeg faldt i søvn klokken 8 over på min historie bog! Jeg sov en hel time indtil jeg fik en SMS og vågnede! Men jeg havde jo ikke læst til historie, så jeg tog et bad, og så læste jeg indtil kl. 23.30! Jeg har brug for at sove!! :-)
Vi var faktisk til endnu et stævne i aftes, hvor det blev endnu en sen aften!
– M









Ingen kommentarer:

Send en kommentar