onsdag den 23. april 2014

Track manager & fotograf

Lige lidt billeder fra vores track meet i går! Jeg er manager/fotograf til meets og holdmedlem udover det!
Jeg elsker at lege med mit kamera! Alle disse billeder er taget med manuelle indstillinger - shutter speed, ISO, aperture! Jeg elsker, at jeg kan være med på holdet, og have noget at lave hver dag, få motion, have følelsen af at være på et hold, og være sammen med mine venner. Og at jeg så også har muligheden for at tage billeder og hjælpe til som manager, hvor jeg løber fra det ene sted til det andet hele tiden! Elsker det! Best of all worlds.
– M

Jeff højdespring


Libby hurdles

Caity hurdles

Caity & Mariah

Leo & Avery

Coach, Nick, Cameron

Mig og coach

Cameron & Nick

Random person

Libby hurdles

Zander

Cameron

Ingen kommentarer:

Send en kommentar