mandag den 21. oktober 2013

Teresian

Jeg var til homecoming (Teresian) på min skole i lørdags, og det var virkelig en af de mest fantastiske aftener nogenside!! Jeg ved ikke, om jeg har fortalt det før, men jeg valgte at spørge min veninde Luca, som er en udvekslingsstudent fra Ungarn. Det er ret svært at møde drenge, når man går på en pigeskole, så jeg valgte en date, som jeg vidste, jeg ville have en sjov aften med! 
Luca er en af mine bedste veninder herovre! Alle elsker hende - hun smiler 24/7! :-D Vi købte tvillinge corsages til hinanden, som vi gav til hinanden, da vi tog alle vores billeder! Vi havde en stor homecoming group på vidst 14 personer! Så vi tog til Rosegarden i Loose Park (smuk park tæt på skolen), og så gik vi ellers i gang med at tage tonsvis af billeder! Jeg havde både mine værtsforældre og lillesøster med, og Luca havde sin værtsfar.
Derefter tog vi alle hjem til Marley til vores homecoming-dinner. Selve Teresian (navn for homecoming formet af skolens navn St. Teresa's) startede kl. 8.30, og sluttede kl. 11.00. Det var sjovt at se alle mine veninder på skolen, for jeg kunne ikke kende mange af dem. På en pigeskole ses det ofte, at pigerne er ret ligeglade, hvordan de ser ud til hverdag, så da de havde makeup, børstet håb, rigtigt tøj på.... Anyways, det var ikke helt let! :-D
Da vi endelig kom indenfor i varmen, var der tonsvis af mennesker! Vores tema var Old Hollywood! Så der var "julelys" (de små hvide lys) over alt, et stort hollywood skilt, en sort/hvid lydløs film spillede på vægen, og man kunne få taget sjove hollywood billeder, som så blev projektet på vægen i salen. 
Det hele foregik i gymnastiksalen, som er stor, åben, og med højt til loftet. Da vi først kom ind, var det lidt akavet, for musikken spillede ikke særlig højt, og folk var lidt spredt. Men Luca og jeg skubbede os vej op forrest - og der var der masser af mennesker med høj musik! Vi dansede hele aftenen, og vi havde det så sjovt! Der var to øjeblikke, som jeg syntes var helt fantastiske. Det ene var da de spillede sangen "Party in the USA" af Miley Cyrus. Det var jo næsten en hver udvekslingsstudents themesong! Det andet var noget, som jeg kun troede foregik på film! På et tidspunkt, mens vi dansede, satte de en sang på, som fik alle til at stille sig på rækker og begynde og danse den samme dans!! Og vi var flere hundrede mennesker!! Det var en helt utrolig oplevelse!! Så amerikansk!!
Da klokken blev 11, tog vi hjem til Molly, som holdte et afterparty (uden alkohol heldigvis), med temaet REDNECK! Det var stille og roligt, og super hyggeligt! Det var bordtennis, american football, pizza, snak osv. Jeg blev og sov, sammen med de fleste af pigerne. Jeg valgte at fortælle dem den aften, da vi alle var samlet, at jeg flytter skole tirsdag. De var selvfølgelig kede af, at jeg flytter, men de var virkelig glade på mine vegne. De tror, at Barstow vil passe rigtig godt til mig. Så de skålede (vand og sodavand :-D ) til Barstow, og sagde at det ikke kommer til at ændre på, at vi stadig kommer til at ses! Jeg er virkelig heldig at have veninder som dem!
Jeg var oppe til kl. 4.30 om natten, for Molly og jeg lå bare og snakkede og snakkede! Vores ene veninde (nævner ikke navne...) begyndte at tale i søvne midt om natten, og hvor var det dog sjovt at høre og se på!! 
Hele aftenen var langt bedre, end jeg kunne have drømt om - det var helt fantastisk!! :-D <3
– M

Amerikanske forældre

Så får jeg mit corsage

Og her får Luca sit corsage


Luca, Marley og mig







Vores fine billet



HOLLYWOOD

Suzie
Redneck afterparty

Sleepover!! Shay :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar