søndag den 13. oktober 2013

East Homecoming

I går var jeg til homecoming på Shawnee Mission East High School. Vi tog hjem til JC for at tage billeder. Denise og jeg fik vores corsage, og vi gav drengene deres blomst til jakken (hvad end den nu hedder) :-)
Efter vi fik taget tonsvis af billeder, tog vi ud og spise italiensk. Homecoming startede kl 20.00, men da vi kom kl. 20.15 var der næsten igen. Det var først omkring en time efter, at der begyndte at være fyldt op. Men der var næsten ingen i det hele taget, hvilket jeg ikke forstår, eftersom der går 2000 elever på skolen. Jeg var ret skuffet, for det var godt nok kedeligt. Jeg tror, at den største grund til at det var kedeligt, var fordi vi kun var fire personer. Drengene havde desværre ikke arrangeret at være i en homecoming gruppe, som alle andre gør. Og de havde desværre heller ikke nogle venner til festen. 
Vi besluttede os for, at aftenen næsten ikke kunne blive mere akavet og kedelig, så vi tog hjem til Denise, og så "Bruce Almighty". Jeg er virkelig ærgerlig over, at aftenen ikke var bedre. Men jeg glæder mig rigtig meget til næste lørdag, hvor jeg skal til homecoming på min egen skole. For først er vi en helt masse som mødes og tager billeder samt spiser sammen. Så tager vi til selve homecoming, og så er der et afterparty sammen med 30 af mine venner og veninder. Min date er min veninde fra Ungarn - Luca! Så det skal nok blive sjovt!
Jeg er i hvert fald glad for, at jeg stadig har min egen homecoming at se frem til! :-)
– M

Her får Denise og jeg vores blomster

Lukas og Denise fra Tyskland. Og JC og mig fra Danmark.


JC's amerikanske familie

JC's amerikanske bedsteforældre



Mig og min midlertidige værtsmor Meg



Ingen kommentarer:

Send en kommentar