søndag den 27. oktober 2013

Græskar - klar til Halloween

Så blev det tid til at skære græskar!! Det var super hyggeligt at gøre det sammen med mine to værtssøstre Miriam og Becca og så en anden udvekslingsstudent Narmina (fra Azerbaijan), som har sovet her fra lørdag til søndag (min værtsmor er hendes kontaktperson nemlig). 
Alle de år hjemme hos min bedstemor, hvor vi har skåret græskar, gjorde at det var helt mærkeligt ikke at gøre det hjemme hos hende i år. Det er noget, som jeg nok ikke har sat nok pris på før, men jeg ser frem til det næste år! :-)
Vi brugte lang tid på at få alle kernerne ud, så i morgen har vi lækre saltede græskarkerner!! :-) Jeg glæder mig til på torsdag, hvor det er halloween!!
PS. Her til formiddag var jeg sammen med en ny veninde fra min nye skole. Hendes navn er Clara, og hun flyttede til Kansas fra Conneticut, 1 uge før jeg kom til USA, så hun er også lidt ny på skolen. Hun er super sød ligesom en masse af de andre på Barstow! 
– M









Ingen kommentarer:

Send en kommentar