søndag den 27. oktober 2013

Arkansas - Crystal Bridges Museum

Her i weekenden var jeg en lille tur til Arkansas! Jeg blev nødt til at tage fri fra skole i fredags (ærgerligt ik..? :-D ) Vi tog dertil med min værtsmors forældre. Så det var min værtsmor, min værtssøster Becca (min alder) og bedsteforældrene, som tog afsted, for min værtsfar og de to andre søstre kunne ikke komme. Det var en lidt lang køretur – 3-4 timer, men jeg havde det nyeste afsnit af Grey’s Anatomy på min telefon, så det hjalp lidt på det! :-D
Vi tog til Arkansas for at se et museum, som hedder ”Crystal Bridges”. Det var et virkelig flot museum, men Becca og jeg var dog lidt hurtigere færdige end de andre! Senere den aften spiste vi på en ret sej restaurant, som også var et museum (ikke malerier). Så der var de skøreste ting på væggene!
Becca og jeg har virkelig hygget os sammen her i weekenden - hun er vildt sød! Faktisk lige siden torsdag aften, hvor hun brugte flere timer på at sidde sammen med mig og mine mange mange mange matematik lektier. Der var nemlig en hel del jeg ikke har lært, eftersom jeg jo kom midt inde i semesteret!
Da vi kom hjem lørdag eftermiddag, tog Becca og jeg ud og spiste frokost, og så mødtes jeg med min veninde Lily fra min gamle skole. Vi fik shoppet i ret mange timer, og jeg fik købt pænt meget!! Nu skal jeg jo ikke længere have en uniform på hver dag, så nu har jeg jo brug for tøj!... hvilket jeg ikke rigtig pakkede så meget af fra Danmark.
Det var rigtig hyggeligt at være sammen med Lily! Da vi kom hjem om aftenen, tog vi alle sammen ud og spiste mexikansk, og så tog vi hjem i vores ”mini-bio” (vi har kæmpe lædder bio stole, som kan lægges helt ned og en stor projektør!). Vi så ”She’s the Man” – ej hvor er den pinlig - men super sjov!! :-D
– M







Haha vi troede han var ægte!! Jeg blev så forskrækket!!




Vi var meget seriøse!!



De arbejdede ikke i restauranten, og det er altså ikke Halloween endnu!! AMERIKA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar