lørdag den 19. oktober 2013

Sleepover med pigerne

Selvom det nu er 2 uger siden, synes jeg alligevel, at jeg lige ville vise et par billeder, fra da jeg var sammen med mine veninder Catherine, Molly, Kenzie, Shay og Marley.
Forrige lørdag brugte vi hele dagen på at shoppe i Oak Park Mall, hvilket var super hyggeligt. Vi fandt en photobooth, og jeg fik de sjoveste billeder af os derfra! :-D Efter shoppeturen tog jeg hjem til Marley, indtil vi tog videre hjem til Molly, hvor vi havde sleepover.
Vi fik pizza på bedste amerikanske vis - super size! Senere på aftenen gik vi udenfor med tæpper og skumfiduser og sad rundt om bålet i et par timer. Det var så koldt!! Men vildt hyggeligt!
Om morgenen fik jeg min første peanutbutter & jelly sandwich, og det var faktisk ikke så slemt!
– M





Først Pb&J sandwich

Ingen kommentarer:

Send en kommentar