mandag den 21. oktober 2013

Sidste STA skoledag

I dag var min sidste dag på St. Teresa's Academy. Jeg havde ikke troet, at det ville være så hårdt at sige farvel - men det var det virkelig!! Jeg havde heldigvis 3 fritimer ud af 8 idag, så jeg havde en masse tid til at gå rundt til alle mine lærere og venner.
Efter vores homecoming i lørdags, havde vi jo et sleepover, så jeg fortalte alle mine tætteste veninder det hele den aften. Men jeg skulle stadig fortælle det til alle andre i dag. Så en efter en fik jeg sagt farvel/på gensyn. De var kede af, at jeg skal flytte skole så pludseligt, men de er virkelig glade på mine vegne over, at jeg har fået mig en ny værtsfamilie. Desuden sagde alle, at jeg godt kan glæde mig til at komme på Barstow (den nye skole), for det er en helt fantastisk skole med en masse søde lærere og elever.
Min fotografilærer sagde, at han håber, at jeg vil blive ved med at tage billeder, og at jeg vil sende nogle af dem, jeg tager, til ham en gang imellem, for han synes, at jeg en en meget dygtig fotograf! :-D En af mine andre lærere, som selv var udvekslingsstudent, sagde, at hun håbede, at jeg ville komme hjem til hende på et tidspunkt til middag. Og alle sagde, at de håbede at se mig til de forskellige skoleting - koncerter, musicallen, osv. Så jeg glæder mig rigtig meget til at komme og besøge dem, og det varmede så meget at se, hvor kede af det de blev over at høre, at jeg flytter skole.
Jeg har været helt rundt på gulvet i dag med at sige farvel til alle - og jeg var tilmed helt vildt træt. To gange i dag kom jeg faktisk til at begynde at tale til mine veninder på dansk, uden af lægge mærke til det!!! Den første gang var her i morges, hvor jeg talte med min veninde Suzie, som kørte mig i skole, og jeg var godt inde i en dansk sætning, da jeg skyndte mig at tage en hånd foran min mund, for at stoppe mig selv. Jeg blev virkelig overrasket, og det samme blev Suzie! Men det var virkelig sjovt! Og at jeg så gjorde det igen til frokost!!
Jeg kommer virkelig til at savne dem alle sammen!!! Men jeg kan jo heldigvis stadig se en del af dem! Nu kommer jeg så til at have venner flere steder! Jeg er virkelig spændt og nervøs for i morgen, hvor jeg starter i den nye skole! Heldigvis kender jeg allerede nogle stykker der - udvekslingsstudenter samt dem jeg mødte, da jeg tilbragte torsdag på skolen.
Wish me luck!
– M

Shay, mig, Marley

Kæmpe krammer fra Shay

Og endnu en

Og en krammer fra Molly


Molly, Shay og mig

Suzie og mig, da hun kørte mig hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar