søndag den 15. september 2013

Worlds of Fun

I går var jeg til en af mine rigtig gode veninders 17 års fødselsdag. Vi var omkring 14 drenge og piger, som tog til Worlds of Fun, som er en kæmpe forlystelsespark! lige bortset fra størrelsen, mindede det mig rigtig meget om tivoli!
Noget der gjorde det endnu sjovere, var at det var Halloween tema! Så der gik alle mulige uhyggelige folk i kostumer rundt, og der var en masse haunted houses. Og hvor kan amerikanere dog finde ud af at pynte op, der var pynt alle steder, og så det der røg/fake tåge!!! Det var helt vildt altså!! Forlystelserne var også helt sindssyge!! Der er godt nok heller ikke som i Danmark! De er simpelthen så kæmpe enorme, og de er ... CRAZY!! I flere af dem, følte jeg at min hjerne var blevet slået ud af position!
Der var specielt 1 af dem, hvor jeg bare var rædselsslagen! Og selvfølgelig var det en af dem, hvor der blev taget billeder! Så da vi kom ned til billedskærmene bagefter hang der et meget stort billede af mig, med det mest skrækslagne udtryk i ansigtet muligt! Og der er endda 2 drenge, som står og siger: "Oh my God, look at her!!" Da jeg så, at de stod og grinede af mit billede, gik jeg over til dem, gav et lille skuespils-buk, og sagde: "Well thaaannnkkk you very much". Så smilte jeg, og gik over til mine venner. De var ret overrasket, men flade af grin! :-D
Hold da op en sjov aften!!!
– M

Jeg gik over og tog fat i en af klovnene for at tage et billede, selvom han ikke var meget for det. 
Han kom efter mig bagefter!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar