tirsdag den 17. september 2013

Portrætter med Catherine - og en kande te!

Til på fredag har vi endnu en aflevering i Photography class. Denne gang skal vi tage portrætter af hinanden. Så jeg tog hjem til Catherine - min super søde nye veninde, som jeg allerede føler mig virkelig tæt med! :-) Og vi havde det så sjovt med det!! :-D
Specielt da hun tog billeder af mig, lavede vi alt muligt skørt med boa-boa, solbriller, hoppe fra sengen osv. Og jeg syntes, det ville være sjovt at hælde fra hendes lille tekande, som hvis jeg tog et bad. Jeg ved det lyder skørt, men vi lavede de mærkeligste ting i de billeder!! 
Jeg troede, at tekanden var tom, for sådan føltes det. Så jeg sagde: "Time for a quick shower", og så hældte jeg fra kanden!! Og der kom kold te ud over det hele - det vil sige ud over mig!! Mit hår var helt vådt, og det samme var min trøje og min nederdel!! Det er simpelthen så typisk af mig at lave sådan et stunt!! Jeg var flad af grin!! Cat og jeg kunne slet ikke stoppe med at grine!! Altså jeg hældte te udover mig selv -  kan man gøre andet end at grine, indtil man får helt ondt i maven??!! :-D
– M

Her sidder Cat og indstiller sit kamera

Fjolle fjolle

Jeg har en ide: Jeg vil lade som om, jeg hælder fra en kande, oven over mit eget hovet. 
Skide god ide!


Hmmm.... tjaaa.... der var altså te i den kande Michelle... Hvor er jeg dygtig!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar