tirsdag den 3. september 2013

St. Louis & Perryville (Missouri)

I denne weekend var det Labor Day weekend, så vi tog på en 6-timers køretur til Missouri. Vi skulle nemlig besøge Steve’s mor i Perryville, og så tog vi et smutstop til St. Louis. Jeg fik prøvet min første milkshake! Det var egentlig flydende is! :-) 
Vi lavede en hel masse ting. Vi var oppe i The Arch i St. Louis. Vi kunne se ud over hele byen - deres udgave af Berlins Fernsehturm. 
Vi tog også ud til en stor sø, hvor vi badede osv. Og så fik jeg kørt på ATV, selvfølgelig med Whitney til at styre, så jeg ikke får problemer med AFS! Jeg fik også prøvet at skyde med gevær!! Og farmoren, som vi boede hos, er en af de sødeste ældre damer, jeg har mødt! Vi talte sammen efter alle de andre var gået i seng, og vi fortsatte i 3 timer!! Vi tager dertil igen til Thanksgiving, hvor næsten hele familien Klump kommer, så vi bliver tæt pakket! :-)
– M

PS. Jeg vil gerne lige sige tak for det søde og smukke kort fra min dejlige bedstemor!! Når nu hun sidder og læser dette, kommer hun nok til at græde, så nu er jeg lige rigtig ond og gør det værre: .... Jeg elsker og savner dig så meget bedste!! <3



LANG køretur

Berømte for deres Milkshakes. Vi stod i kø i 1 time! Udenfor i heden!!

The Arch

Man tog en elevator op til toppen indeni

Nedenunder The Arch

Steve og mig

Trætte af at stå i kø - igen!! :-D

Endelig er det vores tur!

Da vi kom ud af denne lille elevator, holdte vi os for næserne og lod som om Nathan havde slået en kæmpe prut. Og vi undskyldte til de næste, som stod i kø til elevatoren. Det var vildt sjovt, for de næste i køen så ret sjove/nervøse ud i hovedet!!! Priceless!!

St. Louis

Udsigt fra toppen

= 192 meter høj

Whitney, mig og Maggie

Fast grund under fødderne igen

Der er så mange biller i Kansas!!! AD AD

Smuk solnedgang ved bedstemor Klump's hus

Laden...

Pas på!! :-D

Tro det eller ej, men jeg ramte faktisk!!

Det var så sjovt at køre på ATV!

Så er det ved at blive mørkt

Søen som vi tog til




Maggie og Whitney.

Steve nyder det semi-kølige vejr :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar