mandag den 23. september 2013

16-års fødselsdag

Så blev det langt om længe min 16-års fødselsdag!! Sikke en skøn dag jeg har haft!! Jeg er rigtig blevet fejret! :-)
Jeg stod tidligt op, så jeg kunne skype med mor derhjemme. Jeg fik min første fødselsdagssang fra min søde mor! :-) Vi skypede, mens jeg sad og hyggede med mine lunede fødselsdagsboller, samt åbnede mine gaver og breve, jeg havde fået tilsendt hjemmefra. Jeg har fået så mange breve!! Og hvor det dog varmer med breve! Jeg elsker breve, det er noget helt andet end en mail, og så kan de rigtig gemmes! :-) Jeg fik de smukkeste guldøreringe (fra forældre), pyjamas (så jeg ikke længere skal fryse), lakrids, armbånd, øreringe, en del dollars (så jeg selv kan købe noget herovre), og en tøsedag med spa, når jeg kommer hjem.
Efter skype gik jeg op til min værtsmor, snakkede lidt, samt sagde tak for gaverne (Kansas City University Football hoodie og t-shirt) :-) Og så tog Whitney og jeg til Starbucks. Vi køber starbucks hver morgen før skole på den samme starbucks, og vi har vores kæreste ynglings barista Karen, som vi taler med hver morgen. Hun elsker os. :-D Hun gav os gratis kaffe her til morgen i anledning af min fødselsdag. Jeg bestilte det sædvanlige: Venti, non-fat, no-foam, doubble shot, latte!! Haha lidt besværligt, meennnn…. Så kender i mig igen ;-)
Da vi kom i skole, gik jeg over og talte med Karen (min AFS kontaktperson, som jeg er meget tæt med), som er i skole morgencafeen. Hun gav mig også en gave!! Hun havde det sødeste kort, en rød/hvid (DK) hue fra samme Kansas mærke, en lækker håndcrem, og så havde hun været i ”World Market” (supermarked) og hun fandt RUGBRØD!! Og ÆBLESKIVEMIX!!!! Jeg blev så glad!!! :-D Jubiii!!
I skolen tilbragte jeg mine fritimer sammen med mine dejlige venner. Og jeg fik sunget hele 3 fødselsdagssange! Den første var i Algebra, hvor de overraskede mig ved lige pludselig at begynde og synge. Den anden var i frokostpausen, hvor mit advisory sang for mig. Og den sidste var i Spirituality, hvor de også sang! :-) Det var rigtig dejligt! Og min sødeste veninde Christine (i DK) sendte mig en video, hvor hun sang fødselsdagssang for mig også!
Hele dagen har jeg fået så mange fødselsdagshilsner og lange beskeder på facebook samt mails, så min telefon gik faktisk død midt på dagen!! Jeg har fået over 100 fødselsdagshilsner!! Og langt de fleste af dem er lange og personlige.
Da jeg var i skole, fik jeg et opkald fra et blomsterbud. Han sagde, at han havde leveret blomster til min dør!! Jeg var så spændt på at vide, hvem der havde sendt dem!! Da jeg kom hjem senere den aften, så jeg de smukkeste roser, som var fra min forældre og søskende!! Og de havde et dejligt kort ved siden af. :-) Der var dog utrolig mange spørgsmålstegn – 1 for hvert dansk bogstav! Haha!
Efter skole tog Whitney og jeg ud og shoppe! Så vi tog til to af mine amerikanske ynglingsbutikker – Forever21 og Victoria’s Secret. Jeg fik købt så meget!! Og i Forever21 fik jeg prøver ca. 50 ting! Jeg overdriver ikke!! Vi var der i 1,5 time!!
Derhjemme ventede endnu en pakke! Deri fik jeg lakrids (i massevis!!), t-shirt og pung! Jeg har fået helt vildt mange gaver – GODE gaver. Det at jeg var ude og shoppe for mine fødselsdags-$$$ gav mig også en følelse af at få gaver!
Whitney lavede aftensmad til os (Vores ynglings kinesisk ret: oksekød med brokoli og sweet-chilisause). Og så var der selvfølgelig dejlig amerikansk chokoladeis til dessert, mens vi så sæsonstart af vores BEGGES ynglingsserie: How I Met Your Mother!
I morgen skal vi ud og spise aftensmad på restaurant, så jeg kan blive fejret af min familie. Det glæder jeg mig til! :-D Sikke dog en fantastisk dag jeg har haft! Selvom jeg ikke er hjemme med min danske familie og venner, har jeg følt mig holdt af og særlig hele dagen – lige præcis som man skal på sin fødselsdag!
Det er dog virkelig ærgerligt at jeg ikke kan få mit kørekort herovre, nu hvor jeg er 16! Dog har folk hele dagen troet, at jeg fyldte 17 og ja endda 18!! YAAAYY!! Haha!
Til sidste vil jeg lige sige 2 ting…
1) Tusind tak for alle fødselsdagshilsnerne! Det varmer så meget!
2) Undskyld dette indlæg blev på utrolig langt! Jeg ville bare så gerne skrive om det hele. Og nu er jeg i hvert fald sikker på, at jeg aldrig glemmer en eneste detalje fra min 16-års fødselsdag i USA! :-)
– M


Se den søde besked på koppen! Jeg har selvfølgelig vasket den ren, så jeg kan gemme den!

Vores ynglings barista Karen

Whitney købte "a Danish" til mig :-)

Alle gaverne fra Karen

Jeg er så glad for, at jeg har hende!! :-)

Se min fine hat! Haha :-) Danske farver

Så bliver der sunget fødselsdagssang!! :-D Selvfølgelig skulle jeg have et billede!!

Så ser jeg videoen fra Christine! <3

Intet mindre end 3 poser fyldt med tøj kan gøre det!

Her er så stort set alle mine gaver!!

Sikke nogle smukke roser! <3 Tak!!

(venstre) fra bedstemor og bedstefar - (højre) fra mor og far

ÆBLESKIVER!!! RUGBRØD!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar