tirsdag den 24. september 2013

Fødselsdagsmiddag

Så blev jeg fejret endnu en gang her til aften, hvor min familie og jeg spiste fødselsdagsmiddag. Jeg fik lov til at bestemme stedet - og jeg ville gerne have noget ærke-amerikansk! Mit 1. valg var Jack Stack BBQ (det er på det nærmeste Kansas' varemærke med BBQ), men der var 1 times lang kø! Så i stedet valgte jeg O'Niels, hvor jeg bestilte en Texas burger med det hele i - stor bøf, ost, BBQ sause.... Mums den var god! :-D Min familie syntes dog, at det var vildt underligt og sjovt, at jeg spiste min burger med kniv og gaffel! :-) Haha, det er ikke første gang det er sket.
Vi havde en super hyggelig og virkelig sjov aften! Og så fik jeg endnu en fødselsdagssang! :-) Nu er jeg også blevet fejret 3 gange, så jeg er rigtig glad! :-)
– M








Ingen kommentarer:

Send en kommentar