torsdag den 30. januar 2014

College Basketball Game

I går mødte jeg den værtsfamilie, som jeg skal bo hos i 5 dage (indtil på søndag). En af skolerne her i Kansas City hedder "Pembroke High School", og de tilbyder et "short term stay" for 20 udvekslingsstudenter. Vi skal alle bo hos elever fra skolen og tage med dem i skole torsdag og fredag. De har planlagt en program for os, som jeg glæder mig meget til.Familien, jeg bor hos, havde billetter til at se et college basketball game i gaar aftes. Det var KU (Kansas University) der spillede - som er en af de populære universiteter her i området. Jeg var virkelig heldig, at de tog mig med til kampen, og det var så vildt, for de havde pladser på første række helt nede ved banen!! De pladser er meget dyre og meget svære at få. Vi sad så tæt paa, at vi kunne mærke vinden, da de løb forbi! Der var så meget school spirit, at man næsten ikke kunne tror det! Stemningen er i hvert fald helt i top derinde, og specielt idet der var saa mange elever fra skolen.Vi var ikke i seng før midnat, så vi er lidt trætte i dag. Familien jeg bor hos er rigtig søde. Det er en mor og en far og deres 2 piger - Paige (sophemore) og Emily (freshman). Hov ja, jeg glemte næsten helt at sige, at Luca og Fabrizio går på Pembroke, hvilket er super fedt! 
PS. Jeg har lige lavet en klassisk Michelle! Jeg faldt ned at trappen! Så jeg landte på ryg og albue, og stoppede selvfølgelig faldet med den ene fod i dørkarmen, som resulterede i hul på tåen og hævet ankel!! Well done as always!– M

Paige og mig



Student section! JAYHAWKS!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar