mandag den 6. januar 2014

Ekstrem kulde = fri fra skole

Det er hunde koldt her i Kansas! Minus 23 grader!! Der står endda, at det føles som minus 31 grader! Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, vel? For i går aftes blev vi alle ringet op af skolerne, som sagde, at skolerne ville være lukket i dag pga. kulden! Alle skolerne i området er lukkede i dag! De lukker skolerne, for der er elever, som skal vente på skolebusserne om morgenen, og det er ikke ligefrem sundt at være ude for længe i dette vejr! Der er en masse i nyhederne om en stor snestorm, men den har vi ikke her. Det er omkring 20 cm. sne, men det kom for et par dage siden, og der er ingen storm - kun kulden! 
I morges var jeg i fitness , hvor jeg først løb og så var jeg til zumba, som var virkelig sjovt at prøve!! Siden da har Palm og jeg bare set fjernsyn - først Dirty Dancing, og nu Sex and the City, det ene afsnit efter det andet! :-D Jeg håber, at i alle har haft en dejlig dag tilbage på arbejde og i skole.
– M





Ingen kommentarer:

Send en kommentar