søndag den 26. januar 2014

International dumpling making

Jeg ved nu, hvordan man laver kinesiske dumplings! De fleste af os fra ”international club” tog hjem til Paula i dag, for at lære det fra nogle af de mange kinesiske klub medlemmer. I morgen skal vi nemlig lære omkring 60 yngre børn, hvordan man gør. Vi var omkring 15-20 personer hjemme hos Paula – hvoraf langt de fleste var kinesere! Vi lavede dem af hakket grisekød og hakket selleri samt kinesisk østerssauce – normalt kan jeg ikke lide nogle af delene, men i dumplings smager det rigtig godt.
Alle trinene til at lave dem blev filmet, så der kan laves en video til BTVN (Barstow TV News). Hver anden dag i skolen har vi nyheder på storskærm, hvor 2 elever laver indslaget i skolens studie, og så er der indslag, sportsnyheder, kommende events, vejret, gæsteværter, osv. Det er ret sejt, og specielt idet det er en klasse, man kan have på skemaet!
Jeg har en hel del venner i klubben, så vi havde det super sjovt i dag!

– M

Paula, Lily, Daniel

Summer, mig, Lily

mig, Lily





mig, Paula og Lily


Mavis






Ingen kommentarer:

Send en kommentar