mandag den 20. januar 2014

Party with a Purpose

I går var jeg til en event kaldet "Party with a Purpose", arrangeret af high school elever, for en organisation, so hedder "Geaux Haiti". Organisationen indsamler penge til plejemødre for forældreløse børn i Haiti. Det kostede $20 at komme ind, og derefter var alt gratis. Der var en hel del af pigerne fra min skole, som var der, så det var rigtig hyggeligt. Det var lidt akavet for os alle sammen i starten, for det var i en stor idrætshal, som var alt for stor i forhold til antallet af mennesker, og vi var nogle af de første til at ankomme.
Vi var blandt de første 200 som ankom, så vi fik en Geaux Haiti t-shirt. De havde bestilt BBQ (jeg var glad for at jeg havde spist aftensmad), der var en "salon" med massage, manicure station, hår stylist, og cupcakes. Min veninde Lauren og jeg kæmpede i sumo-outfits, og det var super sjovt, for vi gik virkelig meget op i det. Sammen med min veninde Emily, blev vi karikatur tegnet, og hvor er jeg glad for at jeg ikke skulle betale for det, for jeg blev tegnet med kaninfortænder! :-D
Jeg fik en tatovering - som går af inden for 5 dage! Og så var der en photobooth, hvor vi fik stoppet næsten alle pigerne fra the junior class ind i! Det var den første gang jeg har prøvet det! Der var basket for alle drengene i den anden ende af salen. Det var også både DJ og live musik. Så alle os piger fik danset lidt. Og selvfølgelig var der et tidspunkt hvor der blev spillet en af de sange, hvor alle danser den samme dans og bevæger sig i takt på rækker - på bedste amerikanske vis! 
Haha og jo så var der en gruppe drenge, som jeg tror gik i 7. eller 8. klasse. De var godt nok friske, for en af dem lavede lassotricket på mig (hvor de kaster en "usynlig" lasso, og lader som om den er landet over pigen, og så begynder de at trække). Det er nok en lidt underlig beskrivelse, men det var i hvert fald ret sjovt - og lidt chokerende! :-D
Jeg håber at i har haft en dejlig weekend, i går var det 15 grader udenfor, og det var så skønt. Men det bliver desværre rigtig koldt i denne uge igen! 
– M








Ingen kommentarer:

Send en kommentar