onsdag den 25. december 2013

Julemorgen

I morges havde vi en stor lækker morgenmad! Dad lavede omeletter. Mom lavede æbleskiver, som vi havde købt i "WorldMarket" samt en æbleskivepande. De var faktisk rigtig gode, og det samme syntes resten af familien! Æbleskiverne fik mange sjove navne... :-) Efter en kæmpe brunch, brugte vi flere timer på at lave vores gingerbread-houses. Jeg har aldrig lavet et før, så det var rigtig sjovt at prøve! Nu tror jeg, at vi skal til at se en film eller to. Der er en rigtig afslapningsdag, som vi nyder i pyjamas hele dagen! 
– M

Mom laver æbleskiver




Dad laver sine skønne omeletter




 









1 kommentar:

  1. Hej!
    Jeg håber, det er okay, at jeg har tilføjet dig på min liste af andre udvekslingsbloggere på min blog? :)
    Udvekslingiaustralien.blogspot.dk

    Kram,
    Johanne

    P.s godt nytår!
    P.p.s jeg elsker din blog!

    SvarSlet