lørdag den 21. december 2013

Iceskating

I sidste weekend tog jeg til min venindes 18-års fødselsdag sammen med Luca. Maëlle er fra Belgien og havde inviteret os til at stå på skøjter ved Crown Center. Jeg var lidt nervøs, eftersom jeg er ret god til at slå mine egne tænder ud, men jeg faldt ikke en eneste gang. :-)
Det var super koldt men virkelig hyggeligt! Luca var så sød at holde min hånd, da vi stod på skøjter. Maëlle holdte vores ven Palm's hånd (fra Thailand). Hun så sne for første gang i sit liv i forrige uge! :-D 
Der var et kæmpe enormt juletræ og julemusik i højtalerne. Bagefter tog vi hjem til Maëlle, hvor vi så "Elf" og fik fødselsdagskage. Jeg blev og sov hos dem som den eneste, og Maëlle, Rose (hendes værtssøster) og jeg havde det så sjovt!! 
– M

Luca (Ungarn), Maëlle (Belgien), mig



Maëlle (Belgien) og Rose (hendes værtssøster)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar