onsdag den 25. december 2013

Juleaften

Glædelig jul allesammen! I går var noget anderledes, end hvad jeg er vandt til. Heldigvis fik vi fat i filmen "Home Alone", som jeg ser med min familie hver jul! Den er god hver gang!! Efter filmen og en masse UNO, tog Miriam, Becca og jeg alle en af dad's sweaters på for sjov. Vi tog ud og spiste lækker sushi, som jeg egentlig meget hellere ville have end dansk traditionel julemad! :-D Det var mom, dad, mig, 3 søstre og pappa (dad's far). Vi havde købt billetter til at se "Saving Mr. Banks", som var en virkelig god film. 
Da vi kom hjem, havde Emi (ældste storesøster) taget sit lille juletræ frem, så jeg kunne have alle mine gaver fra Danmark rundt om. Hele familien sad rundt om træet sammen med mig, og så på mens jeg åbnede gaver og læste mine danske breve højt på engelsk. Jeg fik julepynt, tørklæde, løbehandsker, penge på min konto fra en del i min familie, pung, lidt tøj, en masse breve, dansk slik, og danske julesmåkager fra min bedstemor i en tupperware!! Familie syntes godt om dem! :-)
Jeg havde en skøn aften med et sæt helt nye "juletraditioner". Jeg er så glad for, at der også var plads til lidt juletraditioner i mit jødiske hjem! <3
– M

Middag ved sushi restaurenten



BRUNKAGER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar