lørdag den 21. december 2013

Christmas caroling

I går inviterede Maëlle mig ud og synge christmas carols. Vi tog til "The Plaza", som er et kæmpe udendørs shoppested med gader op og ned med butikker. Her til jul har de lys over det hele, og det er så smukt! Det var virkelig koldt, men vi behøvede ikke at stå der så længe, for vi var en halv time for sent!! :-D Hov ja, og hun havde glemt at fortælle mig at alle sangene var på fransk, fordi det var med skolens fransk klub! Haha, men det var nu meget sjovt alligevel. Vi til til Panera (cafe) og varmede os med suppe bagefter, og så videre hjem til Maëlle med varm kakao. Det er så dejligt at have juleferie, og jeg var så heldig, at min skole får tidlig juleferie, så jeg har haft fri siden onsdag eftermiddag! :-D
– M




Huse rundt omkring

Huse rundt omkring


Ingen kommentarer:

Send en kommentar