lørdag den 22. februar 2014

Travle dage - en masse sjov

Jeg føler bare, at jeg skal noget hele tiden! Det er så skønt. Torsdag aften var jeg til næsten 3 basketball kampe på min skole. Vi spillede mod Pembroke, som er vores største konkurrenceskole. Det er årets største kamp, og alle var der. Vi vandt 53-52, så det var virkelig intenst. Det var også dejligt at få set Luca igen - hun går jo på Pembroke Hill High School. Halvdelen af pigernes kamp, tog jeg imod dontioner til "Happy Bottoms", som er en organisation i Kansas City, som indsamler bleer til babyer i familier, som ikke har råd til det. Vi fik indsamler 4000 bleer, og over 600$!!
Fredag havde jeg en US History test og en Honours Chemistry test. Min kemi test var så hård, og det havde alle gået rundt og sagt hele dagen! Der var flere elever som havde været nødt til at blive efter skole. Jeg gættede på i hvert fald halvdelen af spørgsmålene - det var frygteligt. Helt klart den hårdeste test jeg nogensinde har taget! Men der er trøst i, at vi alle syntes, at den var så hård.
Efter skole var det vildt godt vejr, så min veninde Paula og jeg gik en lang tur. Senere den eftermiddag skulle vi nemlig være frivillige på skolen og hjælpe til med "The Children´s Auction". Paula og jeg besluttede os for at have en spontan sleepover hjemme hos hende (hvilket man ikke gør så meget herovre). Da vi kom hjem til hende ved halv ni tiden, talte vi med hendes forældre i næsten 2 timer! Det var så sjovt! Vi blev ved med bare at snakke ovenpå indtil vi faldt i søvn ved 2-tiden! Vi havde det så sjovt!
I morges fik vi lige set en film, og så skulle vi ellers videre, for vi skulle spise frokost med vores veninde Summer fra skolen. Vi spiste på en koreansk restaurant, som jeg har været på før. Det var super godt!
Her til aften havde jeg en "mom-date". Det var kun os to, og vi tog ud og spiste sushi og derefter i biografen. Becca havde planer med en veninde, Miriam havde det dårligt, og min værtsfar blev hjemme med hende. Men min værtsmor jeg jeg havde en fantastisk aften!
I morgen skal jeg forberede min Hemingway fremlæggelse! Føj! Og så skal jeg til Becca´s basketball kamp med min værtsfar, så det skal nok blive sjovt.
Hav en dejlig søndag!
– M

PS. Her forleden var det skønt vejr, så jeg besluttede mig for at gå hjem fra skole. Det ville ikke tage mere end 12 min, hvis jeg gik over bakken, og 20 min hvis jeg gik udenom pga. mudderet. Jeg var ikke kommet særlig langt fra skolen, da min veninde ringede til mig. Hun sagde, at hun lige havde set mig gå hjem, og at hun nu vendte bilen om for at komme og køre mig hjem! Det var super sødt af hende, men det er så sjovt! Det er ikke første gang, det er sket heller! Jeg har også prøvet, at nogen har kommenteret på det dagen efter, og spurgte om det er noget min værtsfamilie fik mig til at gøre, og at jeg altid kunne ringe til dem, så jeg ikke behøvede at gå. Haha - bare rolig, jeg er kun ude og gå, det er okay!!


mig, Paula, Summer

Paula på koreansk restaurant 

Koreansk mad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar