søndag den 9. februar 2014

Barstow Homecoming

I går var jeg til min tredje homecoming dance! Min første var i efteråret da jeg gik på St. Teresa’s, den anden var en uge efter, da jeg blev spurgt til Shawnee Mission East High School’s homecoming. Det er ikke normalt at en skole først har sin homecoming i februar, men idet min skole er så lille, at vi ikke har et football team (som homecoming jo normalt er i anledning af) så gjorde vi det for vores basketball team i stedet!
Til skolefester er det altid sjovest at tage af sted i en gruppe! I min homecoming group var det mig og mine veninder Paula, Summer og Mavis. Vi tog ud og spiste sushi på en super lækker restaurant. Vi havde det så sjovt! Det skal lige siges at ingen af dem er udvekslingsstudenter, men… Paula er mexikaner men bor her i USA, og Summer og Mavis er kinesere, som tog til USA for et par år siden for at tage hele deres uddannelse herovre! Det synes jeg godt nok er sejt! Når jeg har været væk fra min familie og venner derhjemme i 1 år så er det mere end rigeligt!
Efter middagen tog vi en masse billeder, før vi tog videre til festen. Vi havde planer om at være ”fashionably late”, men jeg tror ikke at 1 time og 1 kvarter kvalificerer sig som det! :-) Men festen var i hvert fald godt i gang, da vi kom! Det var en masse mennesker, og alle var ude på dansegulvet!! Selvom ingen af os havde en date denne gang, så stoppede det os da ikke fra at danse – heller ikke slow-dancing! Haha :-D Vi dansede hele aftenen, og vi havde det så sjovt!
Desværre forlod de fleste festen 45 min for tidligt, for de ville videre til afterpartyet! Det havde jeg i hvert fald ikke planer om! Jeg vil ikke sendes hjem endnu! Hvis AFS bare hører om, at jeg har været til en fest, hvor der har været alkohol, så bliver jeg sendt hjem med det samme – selvom jeg ikke drikker!!
Hvis jeg var taget videre, så ville jeg ikke have haft muligheden for at se min ven Wonjo danse! Wonjo er en koreansk elev på skolen, og da DJ’en spillede Gangnam Style, begyndte han at danse ”Gangnam style dansen” inde i den cirkel, vi havde dannet!! Det var så gennemført!
Jeg er så glad for, at jeg endte med at tage af sted! Der var mange, som havde sagt, at det ville blive kedeligt og akavet, men det var det i hvert fald ikke!! Det var helt klart den bedste homecoming, jeg har været til!

– M



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar