mandag den 12. maj 2014

Happy Friday @ track (last day)

Hver fredag er det "Happy friday" til track. Det betyder at vi laver noget sjovt og anderledes hver fredag til træning. Denne gang var det en teambuilding exercise efter træning. Vi skulle gaffatape en person til en container, så de kunne hænge uden at stå på jorden! Det virkede, og det var super sjovt! Det var desværre vores sidste træning for sæsonen! Jeg kommer godt nok til at savne det, hvilket jeg ikke havde regnet med, da jeg startede! Efter træning tog vi ud og spiste, hvilket var en rigtig hyggelig aften. Efter middag mødtes jeg med min veninde Rachel på Panera, hvor vi "læste til kemi" ... dvs. talte og grinte i 3 timer!
– M























Senior Prank Day

Hvert år har de fleste skoler "senior prank day", hvor seniors enten mødes sent aftenen før eller tidligt morgenen før skole, og laver en prak (=spøg) på skolen. Jeg har hørt om skoler hvor seniors havde flyttet alle skolens borde ud på fodboldbanen!
Vores seniors havde lavet hele skolen om med temaet "The Great Depression" fra 20'erne. Det var super sjovt, for ingen vidste hvornår de ville gøre det. Nogle klasselokaler var klistret til med papir på alle væge, gulve og loft! Vores engelsk lærer elsker starwars, så hans rum var starward tema!
– M

Undskyld for billede kvaliteten, det var med iphone!













Billeder af Mavis og Summer -->

Suppe køkken

Biologilærerens rum

starwars teme rum

Tree Day

Min skole er en lille gammel privat skole med mange traditioner. En af traditionerne er, at seniors, som har gået på skolen hele deres liv (13 år siden børnehave), planter et træ sammen med børnehaveklassen. Der var forskellige sange, taler og optrædener, hvor jeg bl.a. sang sammen med koret. :-)
– M

Koret



Her er træet de planter


søndag den 27. april 2014

Pembroke Prom med Fabrizio

Kan slet ikke beskrive hvor fantastisk en aften, det var til prom i går aftes!
Min veninde Emily, fra min skole, og jeg gjorde os klar hjemme hos hende, og hun havde en personlig makeup artist, så jeg fik mig lige en lille Hollywood Look! :-D Fabrizio og hans værtsbror Seun hentede mig, og vi tog derefter til The Nelson Atkins Museum, for at tage billeder. Vi fik danset en hel del til prom, til både de hurtige og langsomme sange. Man kunne også komme op på tagtoppen, hvor der var udsigt udover Kansas City! Og så var der selvfølgelig en photobooth, som jeg jo elsker! Jeg fik talt med en masse søde mennesker fra Pembroke, men for det meste kun med Fabrizio.
Der var et afterparty, og det var helt ligesom på filmene! Need I say more?
Vi var ikke til afterpartyet i mere end et par timer, før vi tog hjem til Emily og havde et sleepover. Det var helt utrolig aften, som jeg aldrig vil glemme.
– M

Brooke, Seun (hans værtsbror), Fabrizio, mig

Fabrizio (min date)

Pembroke piger






Emily <3

Oppe på taget