onsdag den 16. juli 2014

Rejsen hjem til Danmark

Det var noget af en tur, vi havde hjem! Det var ufattelig hårdt at sige farvel til mine værtsforældre! Jeg var helt ødelagt, da de gik! Heldigvis havde jeg Bruno og Vilde til at give en masse store krammere. Stort set alle udvekslingsstudenter (både drenge og piger) græd, da de skulle sige farvel til deres værtsfamilier! Alle trøstede hinanden, for endnu engang havde vi udvekslingsstudenter kun hinanden, og vi vidste, som de eneste, præcis hvordan hinanden havde det! Den eneste trøst var, at vi ikke skulle sige farvel til hinanden endnu! 
Det var en 14 timers bustur til Houston, Texas! Meget lang tur, men jeg sad sammen med Bruno, så det var super sjovt! Bussen var først i Texas kl. 5 om morgenen! Der skulle vi vente i 12 timer, før vi skulle videre til lufthavnen! Der var 400 udvekslings studenter, som alle skulle mødes på det hotel i Texas! Det var så sjovt, at være så mange! Jeg valgte at lade være med at sove, så jeg kunne bruge så meget tid med alle mine venner som muligt! <3 Francesco fra Belo turen var der også! Yay! Det var super godt at se ham igen!
Alle sad og krammede hinanden i timevis, og vi ville slet ikke give slip på hinanden! Vi er hinandens familie! <3 Det kan ikke beskrives på nogen anden måde! Vi havde hinanden, da vi ikke havde nogen andre. Igennem hele året har vi været de eneste andre, som har forstået, hvad hinanden har følt og er gået igennem!Det er som om, vi er vokset op sammen - hvilket vi jo egentlig er på en måde! De har alle sammen så meget at byde på som personer, og det er fantastisk, når vi alle deler vores kulturer. Jeg elsker udvekslingsstudenter!
Efter mange tårer og kram, blev det tid til at tage til lufthavnen! Vi var en hel del fra Danmark, som jeg jo ikke har set siden vi rejste herover sammen for et år siden! Vi havde alle extra kufferter og overvægt at betale for! Haha! :-D 
Det var den underligste følelse at sidde i flyet på vej hjem til Danmark. Jeg prøvede at lade være med at tænke for meget på det, for det var en alt for underlig tanke, at jeg skulle forlade USA - mit hjem!! 
– M



Baggage: 1, 2, 3... alt for mange!

Nogle af de bedste <3


Leonardo fra Italien! <3


Mathias fra Norge! <3

Bruno fra Brazilien! <3

Francesco tog sig lige en lur

Vi var i en stor hal/ lokale på et hotel. Mange runde borde, og åbent guld. 7 senge i hjørnet, men ingen værelser. Og så en masse pudder og tæpper. Så vi lå alle på gulvet og på hinanden! Haha


Luca prøvede at få 4 stykker håndbaggage med! Hmmm... Hun havde lidt problemer med at få nok plads! Hun endte med at blive nødt til at gå rundt og give sine ting væk! Haha

Vores lille Kansas City familie!

Jeg sad også sammen med Oliver for et år siden! Haha. 
Totalt tilfældigt at flyselskabet satte os sammen igen!

Clara <3 Vi har holdt kontakten hele året, og mødtes til en AFS lejr i Danmark sidste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar