mandag den 12. maj 2014

Track Districts

Track holdet var til "districts meet" i lørdags, hvor man kvalificerer sig til "sectionals" og så til det højeste, som er "state championships". Det var en meget lang dag, som startede kl. 08.00 med en times bustur, og vi var ikke hjemme før kl. 19.00 om aftenen! Og det var 30 grader varmt og vildt luftfugtigt hele dagen! Men det var en super sjov dag, hvor jeg hyggede mig rigtig meget med mine teammates. Min veninde Caity og jeg fik nogle nye venner. Der var to fra et andet hold, som var sammen med vores hold hele dagen, og vi havde det super sjovt! :-D
Da vi kom tilbage til skolen, blev jeg hentet af min veninde Vivian, som jeg tog i biografen med. Jeg kom ikke hjem før kl. 23.30! Så jeg havde været hjemmefra absolut hele dagen!! Hahah, det er mig liv herovre! 
– M



Caity & Collin




Caity <3


Vivian


Ingen kommentarer:

Send en kommentar