lørdag den 17. maj 2014

Ring Ceremony

Der er utrolig mange traditioner på min skole! I går havde vi junior-senior breakfast på skolen. Derefter havde vi Æresceremoni for alle de elever som blev æret og fik en award. Her i USA er der så utrolig mange awards og honors - det bliver altid belønnet at være nummer 1! Leo og jeg blev æret (hvilket vi ikke vidste at vi blev). Vi kom op på scenen, og fik en bog-gave og et par søde ord fra skolen. 
Vi tog derefter udenfor, hvor vi havde ring ceremoni. Alle seniors havde valgt sig en junior, som de skulle give en class ring til. Vi kunne selv designe vores egen ring, så de kommer i alle størrelser, farver, og med forskellige indgraveringer. Der er en march og flere forskellige sange! Det var en super sjov oplevelse! Jeg var sammen med Senior Summer, som er en af mine rigtig gode veninder! 
Det var bare en fantastisk dag! Det var desværre en af de sidste events på skolen! Det eneste tilbage er graduation, og hvad der hører dertil! <3
– M

Sarah, Jenni, Tina, mig, Lauren, Rachel, Michelle

Leonardo

Jeg og hele skolen er selvfølgelig flad af grin, fordi jeg lige havde været lidt forvirret oppe på scenen, og ikke vidste hvor jeg skulle gå hen og hvad jeg skulle gøre! :-D Haha



Her får jeg min ring af Summer

Summer & Paula

Juniors synger for seniors




Janie

Rachel, Caity

Payal

Paula

Michaela

Janie

Lauren

Lissa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar