torsdag den 21. februar 2013

Mulige afrejsedatoer under ventetiden

Her for tiden tjekker jeg min mail omkring 17 gange dagligt. Jeg er nemlig medlem af nogle grupper på facebook, hvor der er udvekslingsstudenter fra Skandinavien, som alle skal til USA. Der er flere og flere, som allerede har fået familie og placering. Hver gang min telefon bipper, og der står: "Så har jeg fået familie... bum bum bum...", tænker jeg bare - Hvorfor er det ikke mig!? Men jeg ved selvfølelig godt, at det er tidligt, men jeg ville stadig ønske, at jeg i det mindste vidste hvor i landet jeg skal bo! Det er nemlig det første, som folk spørger mig om, når jeg siger, at jeg skal til USA.
Jeg har lige fået en mail fra AFS. 
Afrejsetidspunkterne er fastlagte:

Den første og største afrejse er d. 7. og 8. August. (modtaget information om værtsfamilie inden d. 25. Juli.)
Den anden afrejsedag er d. 23. august. (modtaget information om din værtsfamilie inden d. 8. August.)
Den tredje afrejsedag er d. 11. september. (modtaget information om, at der er en værtsfamilie på vej.)

Hvor jeg dog håber, at jeg kommer med den første! Det ville være så ærgerligt først at rejse, efter skolerne er startet! 

Der er også kommet datoer for førorienteringen. Den varer i 4 dage, og jeg skal på den fra den 10. juli til den 13. juli. Jeg glæder mig virkelig til førorientering, hvor jeg kan møde en masse andre unge, som er lige så spændte, som jeg er! :-)

– M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar