onsdag den 3. juli 2013

Skema

For nogle dage siden besluttede jeg mig for at skrive til "The President", "The Principal of Academic Affairs" og "The Principal of Student Affairs". Jeg kunne godt tænke mig lige at sige tak for legatet (det er jo en privat skole), og at jeg glæder mig meget til at blive en del af St. Teresa's Academy. Derudover fik jeg spurgt lidt ind til mit fremtidige skema. Der er jo tonsvis af forskellige klasser, jeg kan vælge at tage. 

Det er obligatorisk at have: American history, American Literature og en klasse fra kategorien "theology". Derudover ønskede jeg: Algebra 2 (det samme som man har i 1.g. i gymnasiet), Drawing 1 (skitsetegning), Digital Photography (sjov og hygge), Sociology (menneskelig adfærd) og Anatomy and Psysiology (menneskets anatomi - lige mig!!).

Jeg gav en liste over de fag, jeg ønskede. Og nu har jeg så modtaget mit skema, som jeg er super glad for!

Whitney siger, at jeg har fået nogle super gode lærere, så det er jeg glad for. :-)
X'erne er free-periods, som er til at lave lektier, gå på biblioteket, læse, selvstudie ......
Derudover er der jo 2 timers sport efter skole hver dag! :-D

Der er semesterskift efter jul, hvor skemaet ændres. :-)

PS. Jeg har summer-assignments!! Jeg skal læse 2 romaner, og være klar til en test på 1. dag!! :-D Puuhhaaa...

– M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar