mandag den 22. oktober 2012

Næsten... men ikke helt færdig...!!

Jeg sad her i weekenden og nød, at jeg bare kunne holde fri og ikke tænke på ansøgningen mere. Men selvfølgelig var den ikke helt færdig. Det står skrevet i den amerikanske lovgivning, at AFS USA skal sikre sig at udvekslingsstudenterne kan følge med i undervisningen i en amerikansk skole. Derfor skal alle udvekslingsstudenter tage en "SLEP-test", før man kan komme til USA. Denne test bliver også brugt til at placere eleven i den rigtige klasse (freshman, sophomore, junior, senior).
De vil have den tilbage allerede inden for 2 uger. Min engelsklærer er på ferie i denne uge, og i næste uge, har jeg terminsprøver. Derfor valgte jeg at tage testen i dag i idrætstimerne på skolens kontor. Det gik faktisk rigtig godt:-). Men den var ret lang! Den tager 1 1/2 time!!
AFS havde malet testen op til at være rimelig svær, hvilket gjorde mig meget nervøs. Men det var den heldigvis ikke:-)

Så afsted med "SLEP-testen"...

- Michelle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar