onsdag den 30. maj 2012

Interview med Explorius



Hejsa:-)

Der er nu kun 1 år og et par måneder til, jeg tager af sted, og jeg har valgt, at jeg enten selv vil prøve selv at finde en familie, og ellers vil jeg rejse med AFS eller Explorius. Derfor var jeg i dag til interview med Explorius i København. Jeg talte med en ved navn Linda, og det gik super godt. Jeg havde både mor, far, søster og bror med. Derudover skulle jeg medbringe alle mine karaktere, og så gav jeg hende en kopi af mit "student letter" og "letter of recommendation". 

Vi talte i 1 1/2 time om alt lige fra, hvad jeg har af forventninger til mit år,  hvad jeg kan forvente, og hvordan processen er fra start til slut. Hun var virkelig sød, og jeg følte virkelig, at hun tog sig tid til at interviewe mig, og at hun var meget erfaren. Hun sagde, at hun helt sikkert syntes, at jeg er egnet til et års udveksling, at jeg er er en meget smilende og sød pige og er helt klar på forskelle og muligheder. 

Jeg er så sindsyg glad! Jeg kan ikke tænke på andet. Nu skal jeg så overveje det hele og få et interview med AFS, så jeg kan beslutte mig for en organisation, og hvis vi finder en familie i mellemtiden, så ser vi på det:-D jubiiiii. 

- Michelle


Ingen kommentarer:

Send en kommentar